אורטופד ספורט פרטי מומלץ 

רפואת אורטופדיה מתמקדת בפגיעות הקשורות בעצמות, מפרקים, רצועות, גידים ושרירים. אלו מאיתנו שחווים פציעה יכולים לעמוד בפני התמודדות רבת שנים כאשר אורטופד  ספורט פרטי מומלץ יכול לשנות זאת. הרופא אמנם לא יכול להחזיר את הזמן לאחור אך הוא יכול לקבוע את פרוטוקול הטיפול המתאים ולוודא שההחלמה תהיה המיטבית.

התפקיד של האורטופד הוא לאבחן, לטפל, למנוע ולהיות מעורב בשיקום כל הקשור בהפרעות שרירים ושלד. הוא יכול לטפל בפציעות ספורט, הפרעות של עמוד השדרה ומצבים מולדים. הכלים העומדים לרשותו יכולים להיות קודם כל כלים אבחוניים (כמו צילומי רנטגן ואחרים), אמצעים ניתוחיים, זריקות, תרופות וכמובן פיזיותרפיה ונוספים. המטרה של כל טיפול היא להחזיר את היכולת של המטופל לתפקד בצורה המיטבית תוך הפחתת כאב ושיפור איכות החיים.

 

מדוע חשוב כל כך למצוא אורטופד ספורט פרטי מומלץ?

כל טיפול ובוודאי כזה שנוגע לבעיות מבניות, מחייב התייחסות קפדנית ויכול להשפיע על היום יום. היום כל אחד יכול להגיע לרופא אך שירות פרטי מאפשר לקצר זמנים, לבחור את האורטופד הטוב ביותר ולקבל יחס אישי. במיוחד כאשר מדובר על בעיות מורכבות ולא סטנדרטיות, חשוב מאד שהרופא ילווה את כל הטיפול, יבצע מעקבים וייקח חלק בפרוטוקול הטיפולי על פי הצורך.

אורטופד  ספורט מנתח פרטי מומלץ יהיה גם כזה שמומחה בתחום שאנו זקוקים לו. הוא יכול להתמחות בילדים, בהחלפות מפרקים, פגיעות ספורט ועוד. כל בעיה שכזו דורשת מומחיות ספציפית, היכרות עם הפתרונות הקיימים והבנה לא רק בתהליך הטיפולי אלא גם בתהליך השיקומי. מכאן אפשר להבין עד כמה חשוב למצוא את הרופא שיוכל לתת מענה מלא לכל הצרכים ולהביא מומחיות רבה בדיוק בבעיה שלנו.

 

טיפים לבחירת אורטופד פרטי מומלץ

חיפוש אחר האורטופד המתאים יכול להישמע מפחיד. בסופו של דבר מדובר בגוף שלנו וכולנו רוצים לקבל את הטוב ביותר. ככל שמדובר בפגיעות מבניות חשוב מאד לטפל בכך בהקדם ולוודא כי הרופא שעומד לרשותנו מציע את סטנדרט הטיפול הגבוה ביותר. אלו חלק מהטיפים שיעזרו בכך:

המלצות ממקורות מהימנים

כל בעל מקצוע וכך גם כל רופא יכול להעיד על עצמו כי הוא עושה את העבודה הטובה ביותר. בפועל, חשוב מאד שנקבל המלצות ממקורות מהימנים ונבקש לדעת כי אין תלונות על הרופא. אורטופד  ספורט פרטי מומלץ יהיה כזה שלא יהיו עליו ביקורות שליליות בגוגל, שיהיה מוכר ושהאתר שלו יוכל לספר על המומחיות שלו ומה הוא מביא איתו לטיפול.

הכשרה ספציפית

כדאי מאד לבחור ברופא שיש לו הכשרה ספציפית לבעיה איתה אנחנו מתמודדים. אם נפגענו פגיעת ספורט, נרצה למצוא אורטופד שמתמחה בכך ולא באחד שמתמחה בהחלפות מפרקים. חשוב מאד לבדוק את ההכשרה והתחום בו הרופא עוסק. כמו כן כדאי מאד לבדוק מהם הכלים בהם האורטופד משתמש, האם הוא יכול לבצע ניתוחים, יודע לבנות פרוטוקול שיקומי ועוד.

תקשורת וזמינות

אורטופד פרטי מומלץ צריך להיות קשוב לבעיה שלנו ולהציע לנו טיפול בזמינות גבוהה. אין כל סיבה שנחכה בתור ארוך ובמיוחד לא בתחום זה. כל המתנה עשויה להוביל להחמרה במצב ולכאב שאפשר לפתור אותו במהרה. חשוב מאד לבדוק האם הרופא יהיה מעורב בתהליכים השונים וכי נוכל ליצור קשר במקרה של שאלות, אם המצב יחמיר ושהמעקבים יתבצעו במהירות.

 

ד״ר לי יערי – אורטופד פרטי מומלץ

מרפאתו של של ד״ר לי יערי מספקת טיפולי אורטופדיה עם התמחות בתחום פציעות הספורט ויותר. אנו מלווים כל מטופל במקצועיות מאבחון לאורך הפרוטוקול הרפואי ותהליך ההחלמה. לפרטים נוספים, צרו קשר או השאירו פרטים באתר.

אפשר לשים סוף לכאב!

התייעצו עם המומחים שלנו

אולי יעניין אותך גם?

אולי יעניין אותך גם?

החלפת ברך

מפרק הברך מחבר בין עצם הירך מלמעלה ועצם השוק מלמטה ונתמך על ידי שורה של גידים, רצועות, סחוסים ומיניסקוסים. מבין כל מפרקי הגוף, מפרק הברך

להמשך קריאה »

פריקת פיקה חוזרת

אם אתם סובלים מפריקה חוזרת של הפיקה, אתם לגמרי לא לבד. פריקת פיקה חוזרת היא תופעה אופיינית ומוכרת אצל אנשים שחוו פריקת פיקה אקוטית ראשונה

להמשך קריאה »

פריקת פיקה

פיקת הברך היא עצם צפה בעלת מבנה גרמי המאפשר לה להתחבר במעין תצורת זכר ונקבה למבנה הגרמי של קצה עצם הירך. הפיקה מעוגנת למקומה באמצעות

להמשך קריאה »