מדרגה אירובית לחיזוק הברכיים

זה הזמן לזוז ולהגביר את קצב האימונים. מדרגה אירובית היא בדיוק מה שנחוץ לנו כדי לשנות את השגרה, להיכנס לכושר וליהנות בדרך. כן, כושר יכול להיות כיף וכשיש לנו את הציוד הנדרש קל לשמור על פעילות באופן קבוע, להתקדם וכל זאת עם מכשור בריא ובטוח.

המדרגה מוכרת בעיקר מחוגים בחדרי הכושר אך היא יכולה להיות בכל בית. היא לא תוספת מקום רב, אפשר לאחסן אותה בקלות בצד או תחת מיטה או שולחן והיא מגיעה בצורות, גדלים וגבהים שונים. כל זאת כדי שכל אחד מאיתנו יוכל להתאמן בדיוק על פי הרמה המתאימה לו. הרעיון של מדרגה אירובית היא לגרום לנו לזוז ולעשות זאת בצורה המיטבית. יש לציין כי את האימון שלנו נוכל לבצע בכל שעה של היום ובכל מקום בבית.

 

מדרגה אירובית מעודדת אימון קרדיווסקולרי

היתרונות של שילוב אימון אירובי ביום יום רבים. זוהי דרך מצוינת להגביר את הקצב, להיכנס לכושר, לשפר את טונוס השרירים, לשמור על הברכיים ולשפר את הבריאות הכללית וגם לרדת במשקל. אנחנו יודעים שהאימון לבדו לא מספיק אך הוא מעודד את ההתייחסות הכללית שלנו לגוף שלנו וכשאנחנו מתאמנים פעמים רבות אנחנו גם מאמצים הרגלים בריאים שעוזרים לנו להרגיש טוב יותר בטווח הקצר והארוך.

חלקנו מרגישים שמה שמפריד בנינו לבין הכושר הוא המקום והזמן. אנחנו לא רוצים להתארגן במיוחד, לצאת מהבית, להירשם לחדר כושר ועוד שלל סיבות שגורמות לנו להתרחק מחוגי הכושר השונים. מדרגה אירובית ניתנת לשימוש בבית (וגם במשרד), היא עשויה חומר איכותי אשר מאפשר לנו לעלות עליה ללא חשש ממשקל ויציבות והיא יכולה להיות בגובה שאנחנו מרגישים בו בנוח. קל להיכנס לכושר כשיש את המכשיר המתאים קרוב. 

 

3 סיבות לרכוש מדרגה אירובית

ישנם כל כך הרבה מכשירי כושר שיכולים להתאים לנו אך אנחנו לא יכולים לקנות את כולם ולא רוצים את כולם. למדרגה האירובית יש יתרונות רבים ולנו יש לפחות שלוש סיבות להכניס אותה הביתה.

המדרגה האירובית שמה את התירוצים בצד

קל מאד להתחיל עם תירוצים במקום להיכנס לכושר, אבל בואו נגיד את האמת, הבריאות שלנו חייבת להיות במרכז. אלו אשר חושבים שמה שמפריד בינם לבין הבריאות הוא המכשור המתאים, המדרגה נותנת פתרון מצוין ומשאירה את התירוצים שלנו בצד. אנחנו לא צריכים להתארגן באופן מיוחד ואפילו יכולים להתאמן מול הטלוויזיה אם אנחנו רוצים ובלבד שניכנס לכושר ונהנה בדרך.

עם מדרגה אירובית אפשר לעשות שלל אימונים

קל מאד להתאמן עם המדרגה והיא מאפשרת לנו לבצע מגוון רחב של אימונים. היום אפשר לצפות בסרטוני יוטיוב המדריכים כיצד להשתמש במדרגה כשהאימונים יכולים לכלול עליה וירידה קדימה ואחורה, לצדדים ואפילו קפיצה מעליה. אנחנו לא חייבים להתחייב לאימון של 45 דקות כדי להשיג תוצאות. אנחנו יכולים לבחור לעצמנו אימון של דקות ספורות, להקפיץ את הדופק ולהשיג את המטרות שחשובות לנו.

המדרגה יציבה ומותאמת לאימון 

אנחנו חייבים לדאוג לבריאות שלנו ולכן האימון חייב להיות בטיחותי. מדרגה אירובית היא אמצעי בטוח המותאם לאימונים ברמות קושי שונות. היא יציבה בתחתית שלה כך שהיא לא זזה בזמן שאנחנו עולים עליה והיא מחוספסת בחלקה העליון כך שאנחנו יציבים ויכולים לעלות עליה בבטחה ולרדת ממנה ללא כל חשש. אנחנו יכולים לבצע אימון איטי או מהיר ולדעת שאנחנו בסביבה בטוחה. ברכישת ציוד ספורט אנחנו חייבים לגשת למומחים בתחום. ספורט סטוק הוא המקום המושלם עבורנו. כאן נמצא את כל מה שנוכל לחלום עליו והרבה יותר מכך. כל הציוד באתר, בחנות ובמרחק שיחת טלפון.

אפשר לשים סוף לכאב!

התייעצו עם המומחים שלנו

אולי יעניין אותך גם?

אולי יעניין אותך גם?

החלפת ברך

מפרק הברך מחבר בין עצם הירך מלמעלה ועצם השוק מלמטה ונתמך על ידי שורה של גידים, רצועות, סחוסים ומיניסקוסים. מבין כל מפרקי הגוף, מפרק הברך

להמשך קריאה »

פריקת פיקה חוזרת

אם אתם סובלים מפריקה חוזרת של הפיקה, אתם לגמרי לא לבד. פריקת פיקה חוזרת היא תופעה אופיינית ומוכרת אצל אנשים שחוו פריקת פיקה אקוטית ראשונה

להמשך קריאה »

פריקת פיקה

פיקת הברך היא עצם צפה בעלת מבנה גרמי המאפשר לה להתחבר במעין תצורת זכר ונקבה למבנה הגרמי של קצה עצם הירך. הפיקה מעוגנת למקומה באמצעות

להמשך קריאה »